vineri, 10 martie 2017

Pregătiri de vară cu Oriflame

Nu m-am putut abține sa nu comand câteva produse colorate din catalogul 3 Oriflame.
Mi-am comandat 4 oje The ONE în nuanțe superbe ☺ Midnight Ocean, Mystic Forest, Night Orchid, Fuchsia Allure.
Un ruj-gloss The ONE Lip Sensation Matte Mousse Liquid în nuanța Pink Velour.
Un Rimel The ONE Featherlight nuanța Prune. L-am folosit chiar în aceasta dimineata și deja mă declar fan al acestui rimel. Pentru machiajul de zi cu zi prefer un efect cât mai natural al genelor, iar acest rimel nu încarcă deloc genele. Le separă, le arcuieste și le definește cu puțină culoare discretă, iar efectul de alungire este garantat. Chiar dacă este o culoare închisă nu este atât de intensa ca negru, iar pentru machiajul de zi este ideal.
Dacă vrei sa te inregistrezi la Oriflame si sa te bucuri de reduceri și oferte, click aici.

Mă poti urmări pe facebook Mă poti urmări pe facebook Magic Beauty;)si pe instagram pinkmagicbeauty;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu