joi, 21 aprilie 2016

Review Crema Gel Hydra Vegetal Yves Rocher

După cum va mai povesteam, eu nu sunt mare iubitoare de creme, mă dau foarte rar cu creme sau loțiuni.
Norocul mei sunt colegele de la birou cu care vorbesc foarte mult despre tot felul de subiecte, printre care și creme. M-au certat foarte tare când au auzit ca mă dădeam o dată pe lună cu cremă pe față :)
Pur și simplu nu găsisem un produs adaptat nevoilor mele. Deobicei când găsim ceva ce ne place sau se potrivește cu nevoile noastre tindem sa folosim mai mult.
Și așa au început căutările pe net, printre prietena și colege de birou. După lungi discuții cu colegele mi-am dat seama ca defapt nu am ten gras ci , săracul, este normal/mixt. Doar ca eu ne dând cu nicio crema el încearcă sa se protejeze și secretă sebum.
Într-un final mi-am amintit ca primisem de la Yves Rocher o mostră de cremă care îmi plăcuse. Era o cremă gel, cu textură lejeră și fără miros. Și pe lângă toate astea intra și repede în piele. Nu conferă un aspect mat, dar hidratează foarte bine.
Cum le-am spus colegelor de crema asta ne-am și activat la o comanda generoasă :)
Eu folosesc această crema seara, iar dimineata am un ten hidratat, cu aspect proaspăt și crud  (ca tenul bebelusilor).  În perioada friguroasă folosesc crema seara și dimineata înainte de machiaj folosesc un strat subțire,  iar când se încălzește vremea o folosesc doar seara, iar dimineata aplic Crema anti - imperfecțiuni Zero Defaut tot de la Yves Rocher.
Eu sunt foarte mulțumită de acest produs. L-am cumpărat de mai multe ori. Deci pot spune ca m-a cucerit și mi se pare potrivit indiferent de sezon. Cel puți  pentru mine și nevoile tenului mei este perfect.
Mă poti urmări pe facebook Magic Beauty;)si pe instagram pinkmagicbeauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu