miercuri, 6 aprilie 2016

Produse de îngrijire cu ulei de argan

Am realizat ca în ultima vreme am achiziționat și folosit produse de îngrijire pe bază de ulei de argan. Am tot citit despre beneficiile uleiului de argan și am încercat diverse produse, ba chiar și ulei de argan pur. Uleiul pur l-am cumpărat cu gândul de al folosi pentru ten deoarece are efect anti rid, hidratează bine pielea, vindeca cicatricile și regenerează pielea.
Ulterior am început sa-l adaug în măștile de par și chiar sa-l aplic direct pe par, scalp și pe mâinile uscate.
Colecția mea contine: loțiune de corp cu ulei de argan Ziaja, ulei de par cu ulei argan Farmec, ulei de argan Bio, crema de mâini cu ulei de argan Ziaja, ulei de par Avon, șampon cu ulei de argan Farmec.
Chiar îmi plac toate produsele enumerate și mai am în plan achiziționarea unei creme pentru păr cu ulei de argan de la Nashi. Doar ca produsele Nashi se pot achiziționa doar din saloane și o sa mai dureze ceva pana ajung la un salon partener.
Mă puteți urmări și pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty; )

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu