vineri, 1 aprilie 2016

Lac de unghii top coat Farmec vs. Lac de unghii top coat Rimmel

A început vremea frumoasa și merg de minune unghiile colorate.
Am o gramada de culori și abia aștept sa mă bucur de ele. Eu ador oja cu aspect lucios. Nu am fost niciodată fan oja cu aspect mat.
Îmi place cum se vede oja semipermanenta, dar strica unghia și din acest motiv o port foarte rar. Așa am ajuns sa caut top coat cu efect de gel. Primul pe care l-am încercat a fost Lacul Rimmel London Finishing 3D Plumping Top Coat. Iar celălalt este Gel top coat Farmec.
Rimmel:
- consistenta mai densa
- datorită consistentei dense acoperă bine și uniformizează unghia
- din cauza consistentei dense are un timp de uscare mai mare sau poate trebuie sa învăț sa dau eu un strat mai subțire
- datorită consistentei dense manichiura are apect de gel
-după 5-7 zile manichiura se crapă
Farmec:
- consistenta mai lichida
- nu are putere de uniformizare a unghiei
- datorită consistentei lichide are un timp uscurt de uscare
- oferă un aspect lucios, dar nu pot spune chiar de gel.
- după 5-7 zile manichiura se crapă
Acum rămâne la aprecierea fiecăreia vadă ce I se potrivește nevoilor ei.
Preturile diferă puțin. ..Rimmel 19-20 lei, iar Farmec 8-10 lei.
Ne vedem pe facebook Magic Beauty și pe instagram pinkmagicbeauty.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu