luni, 14 martie 2016

Review oja Orly Gossip Girl :)

Salutare,
Nu am mai scris de ceva vreme și acum am revenit în forță. Și pentru a reveni mă gândeam sa va vorbesc despre oja Orly. Mai precis despre nuanța Gossip Girl. Este un lac cu particule de sclipici de diferite dimensiuni.
Îmi place foarte mult pentru ca se ia pe pensula o cantitate suficienta de sclipici și  cu 2 aplicări eu chiar sunt mulțumită. Pensula este micuță și precisa. Ajuta la  o  aplicare frumoasa a sclipiciului. Se usucă repede și îmi place ca se curata foarte bine.
Nu am pățit ca la alte oje cu sclipici sa simt ca smulg unghia de cât trebuia sa insist. Pentru mine este foarte important procesul de înlăturare al ojei. Asta mă determina dacă o mai folosesc sau nu. Cu siguranță și voi renunțați sa mai folosiți ojele care se curăță greu și urât.
Îmi place ca merge combinata cu o grămadă de culori sau poate fi purtată simpla.

Mă  poți urmări și pe facebook Magic Beauty ;) si pe instagram pinkmagicbeauty

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu