miercuri, 23 martie 2016

Îngrijirea mâinilor la birou :) cu Cosmetic Plant

Salutare draga mea :)
Astăzi m-am gandit sa-ti povestesc despre crema de mâini pe care o folosesc la birou.
La birou am nevoie în permanență de o crema de mâini deoarece săpunul spuma de la baie îmi usuca mâinile și cuticulele.
Crema de care mă bucur în prezent este de la Cosmetic Plant, Crema pentru mâini reparatoare. Este o crema cu galbenele, vitaminele A și F și pantenol.
Descrierea pe care o găsim pe ambalaj:" Protectoare și hrănitoare prin conținutul în extracte de galbenele și vitaminele A și F, crema se recomanda chiar și celor mai sensibile mâini.  Formula îmbogățita5cu alantoina și pantenol repara și îngrijește pielea mâinilor supusa agresiunii  detergenților,  săpunului și factorilor de mediu.
Mod de utilizare: Crema se aplica pe pielea mâinilor ori se câte ori este nevoie, pentru a le simți fine și catifelate."
Inițial am comandat crema pentru soțul meu care are pielea foarte uscată, dar nu am avut prea mult succes cu el așa ca am decis sa o iau la birou și sa o folosesc eu. Am cumparat - o cu gândul ca are galbenele și or sa-l ajute la reparare.
Pentru mâinile mele este putin cam grasa în ciuda faptului ca este recomandata tuturor tipurilor de piele.
Eu folosesc o cantitate foarte mica de produs. Echivalentul a unui bob de mazăre ceea ce clasează produsul ca fiind economic. O sa-mi ajungă o perioada lunga de timp în ciuda faptului ca o folosesc și colegele mele de birou.
Are o textura densa și îmi place sa masez mult mâinile și cuticulele cu crema. Pentru mâini suficient de hidratate crema intra mai greu în piele, dar pentru pielea uscată este un produs bun. Are un parfum discret de gălbenele.
Eu o recomand cu încredere.
Mă poti urmări pe facebook Magic Beauty;)si pe instagram pinkmagicbeauty
O zi frumoasă Îți doresc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu