joi, 17 martie 2016

Este JoI, este #TbT

Este JoI, este #TbT
Joi este o zi frumoasa pentru fanii instagram. :)
#ThrowbackThursday  #TBT   #throwback
#( hashtag) este elementul chieie al instagramului. Este practic o descriere a pozei si a elementelor din poza. Te ajuta sa iti plasezi fotografia intr-o anumita categorie de poze cum ar fi #ThrowbackThursday.
Un pont pentru # ….nu lasa spatiu intre # si cuvantul pe care il folosesti. Iar daca folosesti mai multe cuvinte, scrie legat.
Cum ziceam…este joi, este ziua amintirilor. Mi s-a parut o idee super sa ne amintim diverse din viata noastra. Cu toti avem poze dragi sau poze de care am uitat. Acum este momentul sa cautati in sertatul cu amintiri. Exact!!!!! Astazi este JOI. :D
Eu m-am conformat si am postat o poza cu nepotul meu. Este o poza de acum 3 ani. Defapt este un colaj de poze :D nu m-am putut hotara la una singura. Imi sunt prea dragi toate amintirile legate de nepotul meu.
Cu siguranta ai un obiect caruia ii poti afce poze, ai o poza cu tine mica, orice amintire este buna.
Hai sa ne amintim!!!


Mă poți urmări pe facebook Magic Beauty;) 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu