miercuri, 12 octombrie 2011

Nude lips(Oriflame&Flormar)

   Am devenit fan buze nude. Ador aceasta culoare, iar in consecinta mi-am achizitionat diverse rujuri in aceasta nuanta. Va las in comapania imaginilor. :)
Imagine cu blitz
Imagine fara blitz
Imagine lumina naturala
Colour Attraction(Oriflame) Baby Beige 
Cu blitz
Lumina naturala
Supermatte(Flormar) 202
Cu blitz
Pure Colour(Oriflame) Vintage Nude
Cu blitz
Lumina naturala
Nunata Nude(Oriflame) Editia Smoky plumping-volum
Poza blitz
Lumina naturala
Buzele mele naturale
Lumina naturala
Cu blitz

   Toata pasiunea pentru aceasta nunata a inceput cand am primit primul ruj(Colour attraction-baby beige). La inceput nu m-a placut rujul, dar pe urma am inceput sa-l folosesc tot mai des. Nu are o cosistenta prea cremoasa si nu este foarte rezistent, dar merita.
    Dupa o vreme am pierdut acest ruj si am inceput sa caut rujul in catalogul Oriflame si am aflat, cu tristete, ca il scosesera . Asa am ajuns sa-mi achizitionez ultimul ruj prezentat. Era o editie speciala si am zis sa-l incerc mai ales ca are si calitatea de a oferii volum. Inteapa putin buzele si ofera o iluzie optica draguta. Nu coloreaza foarte mult buzele si nu rezista mult.
    Rasfoind catalogul Oriflame, in speranta ca am sa gasesc baby beige, am gasit gama Pure Colour care este foarte ieftina(10 lei) si mi-am zis sa incerc Vintage nude ca poate se aduce cu rujul pierdut. Aduce destul de bine cu acela, dar rezista mult mai putin decat baby beige. La asta imi place ca este mai cremos si se aplica usor.
    Si ultima achizitie a fost Supermatte Flormar 202. Am vazut prezentarea acestui ruj pe un blog, momentan nu mai gasesc sa va arat, si mi-a placut foarte mult. Este un nude rozaliu, cremos care rezista destul de bine.
Sincera sa fiu nu am aplica nici unul dintre aceste rujuri cu ajutorul pensulei. Cu siguranta ar rezista foarte bine.
Am aplica cu pensula un ruj Supermatte Flormar 510(rosu) si rezista foarte bine. Chiar sunt foarte multumita.
   Sper sa va fie de folos articolul acesta si sa va placa.

Pup si seara frumoasa. :*

3 comentarii: