miercuri, 14 septembrie 2011

Sampon Klorane cu extract din frunze de Mirt

Anul trecut eram in cautarea unui sampon care sa ma scape de matreata, dar si sa-mi ingrijeasca parul gras. Am ajuns intr-o farmacie Dona si am cerut sfatul acolo. Asa am ajuns sa cumpar acest sampon.

Este un sampon cu un parfum foarte frumos(am impresia ca miroase ca o spuma de ras pe care o foloseste tata, usor mentolata).
Are o textura densa si din acest motiv trebuie dizolvat cu putina apa. Eu pana sa ma prind ma enervam pentru ca trebuie sa pun sampon in mai multe locuri ca sa pot spala toata pielea capului. Face spuma, dar mai mult la a 2 a samponare.
Curata foarte bine, dar pentru mine este cam puternic. Imi usuca parul foarte mult pentru ca eu sunt blonda.
Cu siguranta sunt persoane care pot folosi cu succes acest sampon.
Ingredientele:

Cantitate: 200 ml
Pret anul trecut: 27,70 lei

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu